A fiatalabb emberek, olyan negyven év alatt, bizonyos termékek hírdető táblái. Inkább a nők. Ez talán korábban nem volt így. A marketing a termékhez kötött. Néha egy reklámkampány keretében jobb minőségű termékhez lehet jutni, mint a plázák butikjaiban, és az az érdekes, hogy az utóbbi termékekért jelentős mennyiségű pénzt kell kifizetni. "A márkáért fizetsz, nem a minőségért." "Tök mindegy, akkor is Ázsiában gyártják."
Korábban az öltözékek szimbólumai sokkal kifinomultabbak, és valahogy szimmetrikusabbak voltak. Ma a legtöbb szimbólum betűszó, ami azt jelenti, hogy a testfelületen hordott üzenet
nem szimmetrikus.
Ugyanakkor ellentétes folyamat zajlik le az underground egyes bugyraiban, ott a
betűk torzulása jobban megengedett, mint a szimmetria csökkenése. De az emberi test mint reklámfelület ugyanúgy megmarad.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése