2011. augusztus 14., vasárnap

Szabó Móni blogja és a türelem

Így néz ki egy feminista.
Szabó Mónival együtt nevelkedtünk Hunyady György professzornál, igaz én nem fejeztem be ott a PhD képzést, mert nem bírtam a megterhetelést. Most, hogy apává váltam, nagyon szívesen olvasom a blogját, például a türelmetlen anyákról. 
A mi kisbabánk még csak kilencnapos, de rengeteg türelem kell hozzá, nem csak anyai és apai, hanem nagymamai is. Ugyannis, most így vagyunk hárman vele. Nem tudnék itt posztolgatni, ha nem lenne velünk az anyósom, Joli, aki főz, vasal, mosogat, takarít, és ilyenek, de még a kis Lencsi gondozásában is részt vesz.
A nagymamán túl kell türelem a két nagyapától, az egyikük ezen a héten 3500 km-t vezetett, és hozza a jó hazait, a másikuk pedig egy biztonsági céget vezényel, de közben nekünk hajt fel pelusos kukát.
Türelem kell a testvéreinktől is. A feleségem húga és a vőlegénye tegnap bevásároltak nekünk komplett a Tescoból. Az én kisebb öcsém pedig menendzseli a vízszűrő berendezést. A másik öcsémnek van egy fia, és útban van a lánya...
Na, jól elkanyarodtam a témától... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése